Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз стану надходження та розгляду
скарг та звернень громадян за 2013 рік
Львівським окружним адміністративним судом
Діловодство за зверненнями громадян у Львівському окружному адміністративному суді ведеться згідно з «Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348.
Згідно вимог Закону України від 02 жовтня 2005 року «Про звернення громадян» кожен громадянин має право звернутися до державних органів з відповідними зауваженнями, скаргами, пропозиціями, що стосуються їх діяльності, а також заявою чи клопотанням стосовно реалізації своїх політичних, соціально-економічних, особистих прав і законних інтересів та скаргами про їх порушення.
Наказом Львівського окружного адміністративного суду від 20 березня 2013 року №14 затверджено Графік особистого прийому громадян. Ведеться журнал особистого прийому громадян, в якому зазначається дата проведення прийому, прізвище заявників, питання, з якими вони звертаються, результати розгляду. За 4 квартал 2013 року на особистий прийом голови суду, заступників голови суду та керівника апарату звернулося 9 осіб. Всього за 2013 рік на особистий прийом звернулося 29 осіб.
У Львівському окружному адміністративному суді розгляд звернень громадян, які не потребують додаткового вивчення вирішуються у термін не пізніше 15 днів, а ті, що потребують детальної перевірки – у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
У 4 кварталі 2013 р. до суду надійшло 20 звернень.
З них за видами:
- заяв (клопотань) – 7;
- скарг - 13.
Звернення надійшли :
- поштою – 5;
- через уповноважену особу або особисто – 14;
- через органи влади - 3;
- від інших органів, установ, організацій – 0.
За 2013 рік до суду надійшло 61 звернення, що на 5 звернень більше, ніж за 2012 рік.
З них за видами;
- заяв (клопотань) – 30;
- скарг – 31.
Звернення надійшли :
- поштою – 28;
- через уповноважену особу або особисто - 32;
- через органи влади – 9;
- від інших органів установ організацій – 6.
59 звернень громадян є первинними. Звернення А-28/2/13 і №А-28/3/13 є дублетними.
За суб’єктом звернення:
- індивідуальні – 55;
- колективні – 6.
За результатами розгляду :
- підставні - 5;
- безпідставні - 22;
- дано роз’яснення – 17;
- інші - 17.