Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Затверджено наказом №48-ОД від 03.10.16
Форма вимог
до осіб, які претендують на зайняття посади начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
(категорія «Б»)
І |
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
|
|
|
1 |
Освіта |
вища |
|
Ступінь вищої освіти |
магістр |
|
|
2 |
Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) |
досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
|
3 |
Володіння мовами |
вільне володіння державною мовою |
|
ІІ |
СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ
|
|
|
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції» 4) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»
|
|
2 |
Професійні знання |
відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів |
|
3 |
Лідерство |
1) ведення ділових переговорів; 2) вміння обґрунтовувати власну позицію; 3) досягнення кінцевих результатів.
|
|
4 |
Прийняття ефективних рішень |
1) вміння вирішувати комплексні завдання; 2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні); 3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації; 4) вміння працювати з великими масивами інформації; 5) вміння працювати при багатозадачності; 6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів |
|
5 |
Комунікації та взаємодія
|
1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів; 2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії; 3) відкритість |
|
6 |
Впровадження змін |
1) реалізація плану змін; 2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них; 3) оцінка ефективності здійснених змін.
|
|
7 |
Управління організацією роботи та персоналом |
1) організація і контроль роботи; 2) управління проектами; 3) управління якісним обслуговуванням; 4) вміння працювати в команді та керувати командою; 5) мотивування; 6) оцінка і розвиток підлеглих; 7) вміння розв’язання конфліктів.
|
|
8 |
Особистісні компетенції |
1) аналітичні здібності; 2) дисципліна і системність; 3) інноваційність та креативність; 4) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 5) дипломатичність та гнучкість; 6) незалежність та ініціативність; 7) орієнтація на обслуговування; 8) вміння працювати в стресових ситуаціях |
|