Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
25 жовтня 2019 року судді-спікери: Роксолана Качур, Олександр Коморний, начальник відділу Оксана Котовська та головний спеціаліст (із зв’язків з громадськістю та пресою) Світлана Ємельянова взяли участь у вебінарі для прес-служб судів на тему: «Тексти судових новин для соціальних мереж. Тест на віральність».
Даний вебінар, що провели з ініціативи Прес-центру судової влади України за підтримки Українсько-канадського проекту сприяння судовій реформі в Україні, націлений на сприяння формуванню, вдосконаленню та розвитку навичок прес-секретарів судів, а також осіб, що виконують такі функції за сумісництвом, з написання текстів та підготовки матеріалів про діяльність судової влади для розміщення їх на офіційних облікових записах судів у соціальних мережах.
10 простих порад, як отримати сотні поширень у фейсбуці, безпечний вірус: як ваша новина може облетіти інтернет, як писати віральні новини та багато іншої цікавої та корисної інформації розповіла Арина Сатовська, експертка із суспільних комунікацій.
Що спонукає користувачів соціальних мереж ділитися новиною: емоції, корисність, соціальне схвалення. Вони відчувають: гнів, обурення, жах, страх, або навпаки – захват, радість, гордість. Окремою емоцією у презентації тренера була виділена чудова емоція «мімімі», коли особи діляться позитивним настроєм.
Експертка із суспільних комунікацій порадила писати тексти повідомлень простою мовою, розділяти складні речення на кілька простих, не відволікатися від самої суті. Звернула увагу на те, що повідомлення повинні бути адаптовані до більш широкої цільової аудиторії.
«Конкретика! Щоб повідомлення було «смачним», - наголосила Арина Сатовська.
На заході лектор висвітлила сім «рецептів» заголовків повідомлення. Один з них Львівський окружний адміністративний суд застосував у цій статті.
Ділимося з вами почутим, сподіваємося бути корисними зі своїми новими меседжами.