flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Комунікаційний тренінг для прес-секретарів судів Львівської області на тему «Кризові комунікації, стратегічні комунікації та кампанії»

21 лютого 2020, 15:40

18.02.2020 відбувся комунікаційний тренінг для прес-секретарів судів Львівської області на тему «Кризові комунікації, стратегічні комунікації та кампанії». Взяти участь у згаданих навчаннях від комунікаційної команди Львівського окружного адміністративного суду уповноважено начальника відділу організаційного забезпечення розгляду адміністративних справ та архіву Котовську О. М. та секретаря судового засідання Жовковську Ю. В.

В програму тренінгу увійшли наступні теми:

  • «Підходи до кризових комунікацій для судової влади: що таке кризові комунікації? Відмінність від поточних комунікацій пре-служби. Основні принципи і правила кризових комунікацій. Специфіка кризових комунікацій. Типи комунікаційних криз у діяльності судів: класифікація та приклади».
  • «Готовність до кризи. Стан «бойової готовності»: необхідні ресурси та навички прес-служби. Командна взаємодія та внутрішні комунікації: які процеси мають бути налагоджені до, а не під час кризи».
  • «Реагування на кризу. Симуляція кризових судових комунікацій: робочі сценарії та алгоритми».
  • «Гендерна чутливість судових комунікацій».
  • «Комунікаційні кампанії для судової влади. Навіщо потрібні комунікаційні кампанії судам? Підходи до планування та оцінки ефективності кампанії. Основні принципи та інструменти реалізації комунікаційних кампаній».

Лекторами навчань виступили координатор з питань комунікацій українсько-канадського Проекту підтримки судової реформи Дмитро Шинкарук, директорка ГО «Громада. Лабораторія Соціальних Проектів», експертка зі стратегічних комунікацій та PR Арина Сатовська та кандидатка політичних наук, координаторка з питань гендерної політики та судового адміністрування українсько-канадського Проекту підтримки судової реформи Людмила Чернявська.

Учасники тренінгу, під координуванням лекторів, мали змогу здобути не лише теоретичні знання, а й практичні. За допомогою заздалегідь розроблених кейсів (прикладів справ) обговорювались способи та методи вирішення кризових ситуацій. Під час обговорень кризових ситуацій, з якими довелось стикатись в роботі, учасники навчання обмінялись досвідом, знаннями та корисними порадами.

За наслідками навчання учасникам вручено сертифікати.